İPTAL, İADE ve DEĞİŞİKLİK;
Misafirler, iptal ve değişiklik taleplerini yedi (7) iş günü öncesinden acenteye yazılı olarak bildirmekle yükümlüdür. Hizmet başlangıcından yedi (7) iş günü önce iptal edilen tüm rezervasyonların iadesi, iptal edildiği tarih itibariyle nakit veya havale/eft ödemelerinde yedi (7) iş günü içerisinde, kredi kartı veya online ödemelerde banka ve kurumların ödeme takvimine göre iade edilir.
Acente tarafından yeterli sayıya ulaşılamadığında, tur misafir isteğine göre, bir sonraki haftaya ertelenir veya iptal edilebilir. Böyle bir durumda acente misafirlerine 2 (iki) gün öncesinden arama,sms veya e-posta yolu ile bizzat haber vermekle yükümlüdür. Tur içerisinde kullanılmayan hiç bir hizmet için iade talep edilemez.
Yangın, savaş hali, ekonomik kriz, doğal afet gibi mücbir sebeplerden oluşan iptallerden acente sorumlu değildir.
Tur programında yer alan güzergah üzerinde oluşabilecek tüm mücbir sebeplerde araç rehberi güzergahta ve tur programda değişiklik yapabilir. Rehberimizin tur sırasında verdiği saatlere misafirlerimizin uymaması sonucunda, tur programında yazdığı halde gezilemeyen yerlerden acente sorumlu değildir. Tur öncesi ve tur esnasında hava muhalefeti nedeniyle ve mücbir sebepler ile yapılamayan turlarda acente sorumluluğu yoktur.
Yoğun dönemler otellerde sıkışıklık olmasından dolayı aynı standartlarda ya da bir üst kategoride oteller ile değişiklik yapılabilmektedir.